Dziwne przebarwienie

Autor: chrisw (chrisw_at_box43.gnet.pl)
Data: Tue 18 Apr 2000 - 21:49:37 MET DST

No właśnie. Zmodernizowałem kompa (płyta, procek, grafika) i teraz zaraz po
odpaleniu, przez kilka sekund, w górnej części ekranu pojawia się jaśniejszy
pas (w środku i z prawej najjaśniejszy, najpierw niebieskawy, potem na
chwilkę czerwony, czasami zielonkawy).
Jak napisałem trwa to kilka sekund podczas wyświetlania informacji o karcie
graficznej i jeszcze troszkę podczas info o rodzaju procka - przed
rozpoczęciem sprawdzenia pamięci zawsze znika.
Sprawdzałem na starym Virge'u - to samo.
Niby dalej jest wszystko w porządku, troszkę jednak mnie to niepokoi.
Domyśla się ktoś o co może chodzić?
Celeron 366
MSI 6309 (VIA 133A)
DIMM (133 64MB + 66 32MB)