Re: SB Line-In do MP3 w czasie rzeczywistym !!!!!!!!

Autor: Izydor (izydorst_at_ikar.mps.com.pl)
Data: Tue 18 Apr 2000 - 20:31:29 MET DST

Aż tu nagle przychodzi Paweł Hajto i mówi:
> Gdzieś czytałem, że do kodowania wideo do mpg
> w czasie rzeczywistym _bez_ wsparcia sprzętowego wystarcza
> 2x PIII 500MHz. Więc pewnie do kodowania do mp3 w czasie
> rzeczywistym bez wsparcia sprzętowego spokojnie wystarcza
> 1 PIII. Problem nie jest więc w mocy dostępnego sprzętu tylko
> w istnieniu oprogramowania. Może ktoś coś takiego napisał?

Do kodowania w czasie rzeczywistym wystarczy o wiele słabszy
sprzęt. Np. na moim PII 266MHz enkoder pokazuje 2,86X, czyli jest
jeszcze spory zapas. Oczywiście chodzi o dobry program. Proponuję
gogo i inne lame-pochodne.

Izydor

--
Najlepsza sygnatura to brak sygnatury.