Odp: Asus P3C2000 z ErazorX problemy..

Autor: Mad Marty (gornymar_at_chopin.edu.pl)
Data: Tue 18 Apr 2000 - 19:23:42 MET DST

Poszukuję użytkowników Asus P3C2000 z ELSA Erazor X i SB Live 1024.
 [...]
Podobno GeForce nVidi jest bardzo wybredny i nie lubi, ba upala niektóre
płyty.
Wdzięczny będę za informacje.
Gorąco pozdrawiam - Konrad.

Na jakich sterach?
U mnie na detkach wyższych niż 3.69 też się wiesza (przy trudniejszej
grafice). Słyszałem gdzieś, że to może być wina BIOSu (???).

> Skladalem komputer z ta plyta i z manuala mozna wyczytac, ze DIMM'y
> chodza na 100MHz (czyli 3/4 czestotliwosci magistrali 133MHz) i wiecej
> nie da sie wycisnac.

Niektórzy mówią, żę to ponoć dlatego, że płyta była projektowana pod RIMMy i
przy wersjach z DIMMami musieli zwolnić żeby translator (czy cóś tam innego)
mogło nadążyć.

Ja złożyłem na niej dwa: PIII 600, SB1024 Live! w jednym GeForce Annihilator
Pro w drugim TNT2 Ultra (Asus). Oba chodzą b. dobrze.
Ale fakt, pamięci nie pójdą szybciej niż 100MHz.

--
Mad Marty
gornymar_at_chopin.edu.pl