Odp: Chlodzenie kompa

Autor: Spajder (spajder_at_viper.pl)
Data: Tue 18 Apr 2000 - 17:48:09 MET DST

> Szukam informacji na temat roznych (nawet dziwnych, ale bez przesady)
> sposobow chlodzenia bestii z prockami ponad 500MHz....

Mozna kupic radiator z dwoma wiatrakami i posmarowac go masta silikonowa.
Dobre efekty tez daje zamocowanie (ja go przykleilem klejem silikonowym,
latwo go potem oderwac) wiatraczka od strony nozek procka. Moj kumpel do
takiego zestawu jakims sposobem umiescil wiatrak od zasilacza nad
procesorem, ale chyba to juz lekka przesada, bo robi sie z kompa suszarka do
wlosow.
PS
Moj celek 300A jedzie na 450 z jednym wiatrakiem (51 stopni, 29 z
programowym coolerem), ale na 512 juz mu bylo za goraco.
Pozdrawiam; Spajder