Re: czy sa juz w polsce celerony II (0.18u) ???

Autor: Doomer (doomer87_at_spamereaterbox.poczta.onet.pl)
Data: Tue 18 Apr 2000 - 16:55:18 MET DST

Dzięki dobrej koordynacji wzrokowo-ruchowej "Michal Martys"
<mafi_at_ds14.agh.edu.pl> wystukał:
> mam nadzieje ze moj nastepny proc - pewnie celeron II 533 nie bedzie
> posiadal tej wady wrodzonej i pojdzie na fsb 100MHz
No to akurat strasznie się zawiedziesz! 533 to (chyba) ostatni z Celków I,
566 to już Cel II (no chyba, że i jedynki takie są). Jedynki powyżej 400 nie
chodzą na FSB 100MHz (może trafi się wyjątek, ale potrzebne ekstremalne
chłodzenie). Więc rozejrzyj się za 566, powinien nieźle sobie radzić.
Oczywiście, nie ma co liczyć, że każdy egezmplarz będzie śmiagał na 100 czy
więcej...

--
Pozdrawiam,
-=| DooM3R |=-