sb live 1024 i glosniki

Autor: wawro (tomoje_at_yahoo.com)
Data: Tue 18 Apr 2000 - 14:15:37 MET DST

czesc

z moim starym dwukasetowym sharpem 60W, podlaczonym do wyjscia
glosnikowego nie ma problemu, natomiast cos sie stalo ostatnio z
zestawem yamada 680 z wooferem. kiedy jack jest wcisniety do konca w
karte czyli normalnie dzwiek jest z takim poglosem jakby dochodzil
gdzies z glebi z podziemia, a kiedy go wyciagne jakies 2-3 mm, ale nie
dalej, problem znika (przynajmnie tak mi sie wydaje, moze brakuje jakis
dzwiekow ale na oko-ucho jest w porzadku). no i wlasciwie nie wiem czy
to walnelo cos w yamadzie czy live sie konczy. help.

wawro