Odp: RAMDISK 600 MB

Autor: Łukasz Walec (lucas4_at_priv7.onet.pl)
Data: Tue 18 Apr 2000 - 13:30:25 MET DST

> ale może dzięki pracy całkowicie bez dysku winda nie wieszałaby się
> wcale? :-) Chyba mnie fantazja ponosi.

WŁAŚNIE, WŁAŚNIE, winda (i inne progi) na RAM Dysku nie wiesza się tak
często. Jest to spowodowane tym że nie ma żadnych przepełnień bufora, jakiś
opóźnień czy innego badziewia. Wszystko znajduje się w RAMie i nigdzie
jużnie musi być ładowane (po za tym co niezbędne) i żadnego SWAPA :)))) Po
za tym dostęp do RAmu jest o niebo szybszy od HDD i co najważniejsze
wszystko śmiga cicho (No HDD :))) i bez tej wrednej klepsydry :)))))))

pozdro
Łukasz