Odp: Doradzcie jaki skaner.

Autor: xx (wesmar_at_priv3.onet.pl)
Data: Tue 18 Apr 2000 - 12:55:43 MET DST

Czesc!
rozwaz dwa modele:
OpticPro PT12 - 600x1200, CCD, 36bit, LPT, przystawka 35 mm, cena ponizej
500 PLN,
OpticPro UT12 - j.w. + USB i obsuga klawiszami na skanerze - cena ok 580 PLN
dobre, stosunkowo tanie, uniwersalne - czego chciec wiecej?
MW

Użytkownik Krzysiek Wójtowicz <krzy_woj_at_friko7.onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:38ca3ca0_at_news.vogel.pl...