Odp: ATI DVD PLAYER - problem

Autor: Jarek K. (jarekk_at_ci.comarch.pl)
Data: Tue 18 Apr 2000 - 10:56:34 MET DST

Użytkownik Bartosz Poznaniak <bartek_at_hoth.amu.edu.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:8d1led$ij1$1_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl...
> Komputer wiesza sie lub bluescrren'uje przy probie wlaczenia filmu.
>
> - plyta ASUS p2b (intel)
> - karta grafy Ati rage fury 128 16 M
> - sterowniki AGP wgrane
> - probuy dla win 95 i 98 (do NT niema oprogramowanoia)
> - proby dla straszych sterownikow karty ATI
>
> ... a kiedys to dzialalo
>
> Prosze o pomoc - Pozdrawiam

Witam
Proponuję wymianę softu na:
WinDVD lub PowerDVD

WinDVD jest rewelacyjny ale wymaga troche silniejszego procesora (wiem z
autopsji i własnych prób, przy CEL 300
obraz troche sie zacina).Poza tym ma on jedną kapitalną cechę. Pozwala
rozciągnąc obraz w przypadku filmów panoramicznych.

PowerDVD daje obraz jak ATI DVD plus przestrzenny dżwiek.
Prawdopodobnie wykorzystuje wszystkie sprzętowe możliwości karty graficznej
(tzn w moim przypadku ATI_at_XPERT Play)

Softdekodery do sciągnięcia:
http://dvd.tvmania.pl/

Jarek K.