Odp: WINDOWS 2000 PL - problem !

Autor: Andrzej Nowinski (nwa_at_mofnet.gov.pl)
Data: Tue 18 Apr 2000 - 09:20:39 MET DST

> (o ile wiem trial ver. po polsku niema... a za 1200PLN
> pomoc tech. calkiem niezle dziala)

acha. napewno. Kiedys chcialem od nich pomocy, mialem dziwne komunikaty przy
instalacji ms office. Akurat bardzo mi zalezalo zeby nie wycinac calych
wnodowsow. coz... skonczylo sie to w ten sposob ze musialem przeinstalowac
system bo firma ktora zrobila oprogramowanie (i system, i program!) nie
wiedziala co sie dzieje.

od tej pory mam ich w glebokim, powazaniu.

poza tym oczywiscie nie swiadcza pomocy dla posiadaczy produktow OEMowych
(calkiem niezle sobie to wszystko wykombinowali)

--
Andrzej Daniel Nowinski