Cuda na Zoltrix'e Phantom 56k

Autor: marmak (marmak_at_storm.com.pl)
Data: Tue 18 Apr 2000 - 08:51:33 MET DST

Hi!
Cuda mi się dzieją niesamowite na w/w modemie. Zainstalowałem go na w95.
Postawiłem komp w pracy podłączyłem kabelki i działa. Łączy się elegancko z
telekomuną itd. Zanoszę do domu, podłaczam - wydaje tylko dziwne dźwięki i
wywala błąd 680: "Połączenie dial-up nie może być .....Brak sygnału
wybierania." Wziąłem więc inny modem (na razie w domu). Podłaczam - chodzi
łączy się itd. Zabrałem Zoltrixa do pracy. Wsadziłem do innego kompa.
Podłączyłem kabelki - działa. Wracam do domu.
Zainstalowałem 98. Podłaczam Zoltrix'a - gówno! Robiłem weszystko co w
mojej mocy - diagnostyke z panelu sterowania - komunikuje się z modemem.
Jak chcę się połączyć z TP za cholerę nie idze.
POMOCY!!!!!
Pzdr, MM