Re: Abit BF6

Autor: mario (mario_at_post.pl)
Data: Tue 18 Apr 2000 - 01:23:27 MET DST

Libido wrote:

> Czy komus dziala KP Power ON Password lub Hot Key Power On ? A i jak to jest
> z programowaniem wlaczenia kompa - dziala czy dziala czasem ?

Mam BF6 od tygodnia i ciagle sie jeszcze tym bawie.
KB power on pasw. dziala znakomicie ! Nie wlaczysz kompa inaczej jak
wklepujac haslo w wylaczony (prawie) sprzet, nie dzialaja zadne
przyciski na obudowie - extra.
Cala reszta tez dziala bez problemu, np. zaprogramowalem wlaczenie kompa
rano 8.00 i patrze sobie przy porannej kawie a tu pstyk i sam sie wlacza
!
Warunek to chyba klawiatura, ja mam Logitecha Deluxe 104, mieciutka bez
klikow i niebo lepsza od tego badziewia po 30 zl.

Mariusz.