Re: UDMA33 pod WIN95....

Autor: Witold Masznigut vel Vitto (vitto_at_box43.gnet.pl)
Data: Mon 17 Apr 2000 - 22:49:17 MET DST

Dnia Fri, 14 Apr 2000 11:06:50 +0200 , Pawel Tomal
<rudowlosy_at_poczta.onet.pl> po dogłębnym przeanalizowaniu mojej
wypowiedzi napisał:
>Jak ustawić tryb UDMA33 w Windowsie95, czy trzeba zciagnąć jakiś
>zpecjalny patch?
>Próbowałem we właściwościach systemu i ustawieniach kontrilerów, ale tam
>nie ma takiej opcji.
>Jeśli ktoś wie to bardzo proszę o odpowiedź na priv'a.

o ile pamiętam to w przypadku 95'tki:

-ustawić manualnie w biosie (jeżeli nie jest ustawione automagicznie)
tryb pracy dysku na udma33

-do 95'tki zaaplikować patha rozszerzającego jego wiedzę o obsługę
nowych kontrolerów (było coś takiego kiedyś związane razem z
pojawieniem się bx'a - chyba?)

-po tym wszystkim w system manager we właściwościach *dyski twarde*
wybrać właściwy napęd i zaznaczyć DMA

ale zaznaczam że sam nigdy nie miałem możliwości tego sprawdzić,
jak miałem 95 to nie miałem dysku udma a teraz 98se

--
Vitto
icq 35604090 - vitto_at_box43.gnet.pl