Szablon do faktur w Exelu poszukuje

Autor: Andrzej Garapich (uegarapi_at_cyf-kr.edu.pl)
Data: Mon 17 Apr 2000 - 20:23:52 MET DST

Poszukuje szablonu do wystawiania faktur w Exelu (najlepiej '97,
nowsze ewentualnie przekonwertowane na ten format).
Albo sam szablon, albo adres w sieci.

Ja wiem, ze niby jest cos takiego wmontowane "fabrycznie", w Exela,
ale:
1. Nie ma tam opcji dla towarow "zwolnionych z VAT-u"
2. Nie ma automatyczne opcji drukowanie ORYGINALU i KOPII
3. Nie ma dowolnych terminow platnosci (np. 3 dni)

Ja wiem, ze moglbym to w Visual Basicu przerobic, ale strasznie nie
mam na to czasu, a moze ktos juz to ma za soba lub wie, gdzie w sieci
mozna sobie sciagnac swietny i dzialajacy jak trzeba modul do faktur.
Bede niezwykle wdzieczny i stawiam piwo za pomoc :-)

Dziekuje wszystkim

Andrzej Garapich
home e-mail uegarapi_at_cyf-kr.edu.pl
work e-mail garapich_at_isez.pan.krakow.pl