Re: Nowy bios

Autor: Wih (spec_at_krakow.cc)
Data: Mon 17 Apr 2000 - 18:05:23 MET DST

Powiedz mi skad sciagnoles tego biosa bo na stronie abita go nie ma a chyba
tam powinien pojawic sie jako pierwszy.Ja go sciagnolem z kaktusa i dla tego
przystresowalem sie ze jest lewy przez ten glupi pasek i cherezje w pomocy
odnosnie opcji "KBC input clock"
Użytkownik Sten <sten_at_tsk.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:8df6t1$s2f$1_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl...