BIOS

Autor: Miltschek Company (miltschek_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 17 Apr 2000 - 14:41:27 MET DST

Siemano!

Nie wiem, czy trafilem z wyborem grupy na zadanie tego pytania, ale jakos
chudo jezeli chodzi o hardware z grupami pl.*

No wiec do rzeczy: poszukuje programatora BIOSow, albo bardziej ogolnie
mowiac EEPROMow. W zwiazku z tym najpierw chcialbym sie dowiedziec, na co
nalezy zwracac w tej sytuacji uwage: wiem, ze wazne jest napiecie,
oczywiscie ilosc nozek... Czym jeszcze roznia sie EEPROMy, co mogloby miec
znaczenie przy ich odczycie-zapisie?

Czy moze kazda kosc EEPROM o identyczniej liczbie nozek i identycznym
zasilaniu powinna byc obsluzona przez plyte glowna komputera? Moze daloby
sie plyte glowna wykorzystac jako programator? Jakimi programami sie
posluzyc, aby odczytac zawartosc kosci, zapisac ja do jakiegos pliku i po
przerobkach zapisac z powrotem na kosc?

Za kazde info dzieki
najlepiej na priva: kmkm_at_friko.onet.pl