Re: Odp: ABIT BE6 ,a ABIT BE6-II gdzie różnica ?

Autor: GLide (glyder_at_priv3.onet.pl)
Data: Mon 17 Apr 2000 - 14:37:46 MET DST

On Mon, 17 Apr 2000 09:49:57 GMT, "Jakub" <ostjakub_at_kki.net.pl> wrote:

>stabilna a różnica pomiędzy ABIT BE6 jest taka,że ta druga ma nowszy
>chipset, magistrala ma więcej możliwości do podkręcania procków i przede
>wszystkim możesz osadzić 8 dysków twrdych lub innych urządzeń.
Nowszy chipset - co przez to rozumiesz?
A co do 8-miu dyskow to BE6 tez miala kontroler UDMA 66 wiec tutaj
roznicy nie ma.
Nie wiem jak jest z plytk CD dodawana do BE6, ale na tej od BH6 jest
troche stara wersja (ale jest) stronki Abita gdzie mozesz znalezc
specyfikacje BE6 (to jakby nie chcialo Ci sie poszukac w sieci).

GLide