Re: Monitor SONY E200

Autor: mario (mario_at_post.pl)
Data: Mon 17 Apr 2000 - 12:24:22 MET DST

PCet wrote:

> Mam zamiar go kupić. Co o nim sądzicie? Wiem że G200 jest lepszy ale nie
> wyskubie więcej pieniędzy. Dzięki za wszelkie opinie.

W Mediamarkecie byla wyprzedaz z polki, po 1300 szly jak swieze bulki.
Kumpel kupil, widzialem jak chodzi i spoko moge polecic.
Zreszta pracowalem czesto na podobnym CTX - do domu prawie idealne
sprzety, nie nadaja sie tylko do grafiki - w trybach powyzej 1028 maja
cienkie odswierzanie - ale za ta cene...
Aha, mozesz sprawdzic podobnego MAGa tez z trynitronem i niezla firma,
sam mam ich '15 od czterech lat i jestem zadowolony.
Mariusz.