Odp: Proszę o waszą opinię

Autor: anwi (anwikr_at_kki.net.pl)
Data: Mon 17 Apr 2000 - 09:11:42 MET DST

 Dziękuję za wasze odpowiedzi i sugestie
Na temat dzielnika już z Rogerem dyskutowałem na innej grupie i dzielnik mam
ustawiony na PCI/FSB na 1/4 oraz AGP/FSB na 2/3.Myślę jednak że jest to
sprawa zasilacza ponieważ system teraz nie chodzi stabilnie nawet na
magistrali 66 Mhz tz.Winzgroza częstuje mnie błędami typu Błąd Explorer.exe
jedno z okien zostanie bla bla bla.Dopiero po jakimś czasie system zaczyna
chodzić stabilnie i mogę się pokusić na magistralę 120 Mhz Procesor Wow 480
Mhz , ale to wszystko co mogę z niego wycisnąć.
Jeszcze jedno pytanie czy ktoś posiada zasilacz min. 250 Watt i czy może go
tanio odsprzedać.
Jeszcze raz za wszystko dziękuję !!!.

 Roger