WINDOWS 2000 PL - problem !

Autor: ZYLA (zyla_at_free.net.pl)
Data: Mon 17 Apr 2000 - 06:30:31 MET DST

CZe.
Właśnie skombinowałem sobie win 2000 po polsku, jak to bywa nie wsystko mi
gra,a w szczególe nic mi nie dzała.
Wczesniej miałem na swoim kompie WIN98 więc go usunąłem i istaluje WIN 2000.
Instalacja ptrzebiegła bez najmniejszego problemu ale po ostatnim
uruchomnieniu po pokazaniu LOGO WIN 2000 komputer pokazał czrny ekranb i na
tym koniec !!! zawiesił sie.
Niema problemu pzrejść podczas instalacji do trybu awaryjnego.
Jek by kto wiedzał co sie dzieje z tym nowym systemem MICROSOFTU to bym był
wdzięczny za pomoc !!

Pozdrawiam Marcin.
zyla_at_free.net.pl