Komenda do daty w pliku *.bat

Autor: TheYvid (theyvid_at_fancol.com)
Data: Mon 17 Apr 2000 - 03:31:09 MET DST

Witam Szanownych Grupowiczów :)

Jestem "nietutejszy", ale mam pewne pytanie, mam nadzieje, że trafilem
z nim na właściwą grupę.
Jak w temacie zresztą; potrzebuję (dokładnie nie ja, ale nieważne)
pliku *.bat do backupu, który kopiuje dane do katalogu,

-> który wcześniej utworzył, a katalog na w nazwie aktualna datę.

No i wlaśnie nie mam pojęcia co zrobić, aby taki katalog zostal nazwany
aktualna data. Jesli ktoś wie, oczywiscie prosze o odpowiedź...

Pozdrawiam,
Adam

     TheYvid Porque la velocidad es buena,
   UIN 49894592 más es mejor, pero mucha