Re: monitory 19" - co wybrac ?

Autor: DooM3R (doomer87_at_antispamerbox.poczta.onet.pl)
Data: Sun 16 Apr 2000 - 17:35:53 MET DST

Dzięki dobrej koordynacji wzrokowo-ruchowej "Marcin Zaborowski"
<mzaborowski_at_omklnx.il.pw.edu.pl> wystukał:
> Zamierzam w najblizszym czasie dokonac zakupu j.w. i nie wiem ktory z
monitorow mam wybrac,
Sam się borykałem z tym problemem jeszcze kilka dni temu...

> zastanawiam sie nad Samsungiem 900IFT oraz ADI G900, lecz ani jednego ani
> drugiego niestety w warszawie nie udalo mi sie zobaczyc,
> chcialem prosic o pomoc
A może zainteresowałbyś się Elsą Ecomo 520 na FD Trinitronie? Jest np. w
Netsellerze (www.netseller.pl), tam właśnie kupiłem. IMHO świetny monitor.
Samsung jest o tyle dobry, że nie ma pasków (kineskop DynaFlat), ale
geometria nie jest najlepsza (to nie ta elektronika, co w monitorach wyższej
klasy). Na temat ADI niewiele wiem, słyszałem tylko pochlebne opinie o G66.

--
Pozdrawiam,
-=| DooM3R |=-