Re: Pytanie o exploratora.

Autor: PeterPan (ANTYSPAMpeterpan_at_yoyo.pl)
Data: Sun 16 Apr 2000 - 23:22:08 MET DST

| Czesc

Czesc.

| moze troche NTG

Moze... ;)

| Mam dyski C,D,E na C jest sobie windows 98
| i rzadko tam zagladam.Za to bardzo czesto D,E.
| Jak zrobic zeby Explorator nie rozwijal C:\\windows\menu start
| za kazdym razem gdy go otworze ?
| (super byloby gdyby otwieral inny ;-))

Nie wiem czy dobrze Cie zrozumialem ale jezeli tak to zrob sobie skrot do
exploratora np taki: C:\WINDOWS\EXPLORER.EXE /n,/e,D:
gdzie "D:" (w tym wypadku) oznacza partycje D, glowny katalog. Analogicznie
mozna podac inna sciezke zamiast "D:".

3m sie
P.

 Odpowiadajac na ten list, usun ANTYSPAM z adresu.