Re: Pamiec do karty graf

Autor: zuko / Shark von Cygnus (shark_at_post.pl)
Data: Sun 16 Apr 2000 - 16:57:57 MET DST

On Sat, 15 Apr 2000 22:18:30 GMT, Marcin Wodecki
<Marcin.Wodecki_at_comarch.pl> wrote:

>1. Czy mozna jeszcze gdzies kupic pamiec do karty graficznej?
mozna. na gieldach, czasem tez w niektorych sklepach.

>2. Mam dwa miejsca na kosci pamieci na karcie. Karta ma 1 MB. Jakie
>pojemnosci
>moge tam wlozyc? Sa jakies ograniczenia? (np. musza byc obie takie same,
>albo
>musza byc tylko 512 KB no nie wiem co jeszcze...)

najpewniej mozesz rozszerzyc ja do 2 MB. mozesz wlozyc dwie kosci po
512 KB. tu jedna uwaga: jak bedziesz kupowal te pamieci, to zwroc
uwage, aby mialy taki sam czas dostepu jak te na karcie. kumpel
wsadzil inne i mu sie zjaraly.

a w ogole to sie zastanow, czy nie taniej wyjdzie cie kupic jakiegos
virga z 2 albo 4 megami od razu.

aha, jaka to w ogole karta? bo moze masz tsenga, a wtedy to juz inna
bajka.

--
zuko / Shark von Cygnus