Home internet Solution

Autor: bambus (bambus6_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 16 Apr 2000 - 11:11:14 MET DST

Witam wszystkich,

Home internet Solution nie dawno ogladalem w tv program pt: Meta jestto
program komputerowy. W programie tym zaprezentowano urzadzenie umozliwiajace
dostep do internetu w sposob szybki i tani. Urzadzenie to wyprodukowala
firma Ericsson.
Niestety niz wiecej nie wiem a w moim oddziale tpsa tez nie potrafili mi nic
powiedziec.
Moze ktos z grupowiczow cos wiecej moze korzysta z tego. Bo na stronie
Ericssona
nie bylo ani ceny ani nic tylko informacje techniczne.

Pozdrawiam