yamaha 8424S - pomocy!

Autor: topik_at_my-deja.com
Data: Sun 16 Apr 2000 - 10:17:08 MET DST

Czesc,

moze ktos mial podobne problemy albo wie co poradzic,
mam zestaw: Yamaha 8424 SCSI + Tekram 315U
do tego mam podlaczony jeszcze UltraPlex 40TX SCSI,
przy czym zaterminowana jest yamaha.
Nagrywarka wiesza sie w przeroznych momentach, przy czym wieszania
sa dwa rodzaje - albo po prostu zatrzymuje sie podczas nagrywania,
i program zglasza TimeOut, albo czesciej - caly komputer idzie
w maliny, ekran gasnie - diodki na klawiaturze nie odpowiadaja itp.
Nie moge dac do reklamacji bo fakt, ze 50% plyt nagrywa, wiec
powiedza ze chodzi, ale reszte kaszani.

Wyslalem wiadomosc do Tekrama - cisza, do Yamahy - olali,
pomozcie!!!

Kuba
topik_at_silesianet.pl

Sent via Deja.com http://www.deja.com/