Re: Problem z cd-copy

Autor: Piotr Białostocki (Miszka_at_imaster.pl)
Data: Sun 16 Apr 2000 - 05:34:24 MET DST

Czesc wszystkim.

Taki problem czasami występuje przy grabieniu audio, polega na tym, że przy
starcie czytania ścieżki audio z "nierozkręconego" talerza często CD-romy nie
potrafiš dokładnie zlokalizować poczštku tracka. W programie CD-COPY jest opcja
ile sekund przed rozpoczęciem zgrywania danych CD ma się "rozkręcać" takie "warm
up"... To skutecznie zapobiega tym trzaskom, w tej sytacji proponowałbym:

1. Użyć do zgrywania audio nagrywarki (być może używasz CD - z natury rzeczy
nagrywarka o niebo lepiej poradzi sobie z audio).
2. Zgraj jakimkolwiek audiograberem tracki do wave'ó a z tych nagrywaj CD-AUDIO
(jeżeli nie zależy Ci mocno na skróceniu czasu nagrywania).
3. Nie ustawiaj podczas grabienia jakoimkolwiek programem opcji "max speed"
ewentualnie "default" albo konkretna wartość lecz nie większa niż x12

> Doszedlem do wniosku po wielu prubach ze program robi na dysku sobie
> bledny obraz bo otwierajac ten obraz programem na samym poczatku karzdego
> utworu wystepuje trzask, tak jakby cd-rom blednie odczytywal poczatkowy
> fragment scierzki audio.

Bardzo dobry wniosek...

> Prosze pomuzcie moze ktos mial podobny problem i wie jak sobie poradzic.

To co napisałem powyżej powinno wystarczyć

Pozdrawiam Miszka