Odp: Sound Blaster live

Autor: Hiubi (hiubi_at_kki.net.pl)
Data: Sun 16 Apr 2000 - 01:44:25 MET DST

W numerkach seryjnych nie jestem dobry, papierkow nie chce mi sie szukac,
ale cos na tym procku ( P III 450) jest "nabazgrane" i to chyba to
99350039-0332

Użytkownik Warren Chybowsky <eagl_at_poczta.wp.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:8datal$e1d$1_at_korweta.task.gda.pl...

Nie dziala lewy