HELP!!! POMOCY!!! - jakies paskudztwo w AVI

Autor: Zurax (zuraxp_at_kki.net.pl)
Data: Sun 16 Apr 2000 - 01:12:33 MET DST

Witam wszystkich grupowiczow!

Ludzie - POMOCY!!! Uratujcie resztki zdrowia psychicznego biednego
uzytkownika Zlomtrixa TV Max! Czy istnieje ktos, kto moglby wyjasnic dziwne
zachowanie WSZYSTKICH programow do capturingu video. Dlaczego obraz w
nagranym filmie jest odwrocony o 180 stopni??? Co moze byc za to
odpowiedzialne? Problem pojawil sie niedawno (wczesniej wszystko bylo w
porzadku) i dotyczy WYŁĄCZNIE trybu BTYUV. Niestety, jestem skazany na ten
tryb, poniewaz zaden inny nie daje zadowalajacych efektow. Spedzilem juz
kilkadziesiat godzin na grzebaniu w rejestrze, plikach systemowych, opcjach
programów i NIC. Przeinstalowalem wszystkie mozliwe sterowniki we wszystkich
mozliwych wersjach i ciagle NIC. Nawet nie wiem czego
juz szukac... Moze piszacy programy do obslugi TV wiedza gdzie to znalezc
(wydaje mi sie, ze chodzi o parametry dla trybu przechwytywania).
Bardzo prosze o jakies sugestie (odwrocenie monitora i stanie na glowie
raczej odpadaja).

pzdr.