Re: Asus P3C2000 z ErazorX problemy..

Autor: Warren Chybowsky (eagl_at_poczta.wp.pl)
Data: Sun 16 Apr 2000 - 00:54:48 MET DST

Testowałem tą i kilka innych nowych płyt głównych i matwi mnie ta tendencja do
wrzucania na płytę pełno nic nie wartego szajsu , nie dość że jest coraz więcej
wbudowanych urządzeń które dzielą przerwania , nieraz kilka slotów wisi na jednym IRQ
To do tego jeszcze uruchamianie trwa dłużej .A nie możnaby zrobić przemyślanej płyty ,
na której każdy slot miałby własne IRQ , usb by z niczym nie wisiało , i bios
testowałby wszystko w sekundę ... ale może to tylko marzenia . Chociaż muszę przyznać
że ostatnio wszystko działa mi stabilnie na W2000 ( ale zajebiście wolno) na płycie P3b
a obecnie na Abicie be6II wszystko jest w porządku (nie było tak od razu ...)