Dwa kable, jedno gniazdko

Autor: Gwidon S. Naskrent (naskrent_at_artemida.amu.edu.pl)
Data: Sat 15 Apr 2000 - 23:08:34 MET DST

Do swiezo kupionego laptopa przymocowalem kabel (szeregowy), celem
wymiany danych (predkosc ok. 10 kB/sek, wliczajac kompresje), ale ku
mojej konsternacji okazalo sie ze w pececie mam tylko jedno gniazdo
9-pinowe, w ktorym dumnie tkwi mysz. Wiec musze ja wyciagac, wkladac
kabel i resetowac Winde (zgodnie z filozofia plug & play :( Na
szczescie LapLink daje sie w pelni obslugiwac z klawiatury...

Ma ktos pomysl jak to usprawnic?

GSN