Odp: Dziwne wyniki testowania pamieci (Abit BE6II)

Autor: Leszek Bogdański (leszek.bogdanski_at_enter.net.pl)
Data: Sat 15 Apr 2000 - 22:31:34 MET DST

Użytkownik Paweł Hajto <hajto_at_salwator.ip.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:Ry3K4.3619$hK2.64268_at_news.tpnet.pl...
> Hm, skoro w przypadku tylko jednej kości na płycie
> nie było żadnych błędów w teście, to sprawdź czy jak jest
> tylko jedna zainstalowana, to winda dalej tak namiętnie
> odtwarza rejestr.
> Jeśli tak, to pogadaj z serwisem. Jeśli płyta jest
> ok to może zmienią Ci 2x64 na 1x128 (które być może
> nie będzie już robić problemów)
>
> Paweł

Juz prawie dwa dni nie odtworzylo mi rejestru (mimo ze mam wsadzone nadal
dwie kosci, ale w innej kolejnosci - z tym ze program testujacy wciaz
wykrywa bledy w pamieci). Obawiam sie jednak, ze kontroler znowu znienacka
przywroci mi ktoregos dnia goly rejestr.