PYTANIE ????????????????????????

Autor: Wolverine (admin_at_dukenukem.prv.pl)
Data: Sat 15 Apr 2000 - 22:19:15 MET DST

KONIECZNIE ODPOWIADAC NA MAILA: admin_at_dukenukem.prv.pl!!!!

Mam pytanko... Czy ktos czy sa jakies zasilacze do notebookow do kupienia w
Polsce? Koniecznie legalne, najlepiej bezposrednio od producenta albo w
sklepach. Zadne gieldy, wolumeny, itp. mnie nie interesuja... Moze znacie
nazwe producenta chociaz takich zasilaczy? A moze jakas stronka www? DZIEKI
ZA ODPOWIEDZ!

SORKI ZA TEN OFF-TOPIC! PROSZE JAK KTOS ZNA ODPOWIEDZ TO NIECH MI JA PRZYSLE
NA MAILA...