Odp: nazwa dla dysku z kieszeni

Autor: Raf (arekb_at_promat.pl)
Data: Sat 15 Apr 2000 - 14:26:54 MET DST

Użytkownik "Raf" <arekb_at_promat.pl> napisał w wiadomości news:CDFI4.59033
> Witam.
> Moglbys powiedziec, jak sformatowac, aby dysk mial tylko partycje
> rozszerzona? Fdisk nie daje mozliwosci zalozenia partycji rozszerzonej bez
> podstawowej, wiec nie bardzo wiem, jak to zrobic...

Odpowiadam sam sobie:) Uzywam NT4.0 oprocz W98, i w NT w disk manager mozna
to zrobic, tzn. zalozyc tylko partycje rozszerzona, no problem. Nie mozna
jej tylko sformatowac w fat-32, a w fat16 tez sie nie da, ale potem odpala
sie W98, tam widac dysk, tylko niesformatowany, wiec format i po krzyku. Dla
potomnych mowie:)
Pozdrawiam
Raf