Re: Schneider 512k

Autor: Andrzej J. Turowicz (at_at_buchalter.com.pl)
Data: Sat 15 Apr 2000 - 07:54:04 MET DST

Jeżeli masz odpowiednio duzy kosz na śmiecie....

Swoją drogą ci ofiarodawcy. Mnie interesuje też filmowanie. Mam kamerę a
wiec jestem w przypadku slubów, rozwodow itd itp dobrze widzianym znajomym.
Na jednej z imprez 1-komunia malec dostał kamerę. Kwarc S8, ja miałem taka w
1978roku. Nigdy no moze ze 4 razy udało mi sie do niej kupic film. Teraz od
10ciu lat nikt takich filmów nie produkuje.
Dostałem ataku smiechu, darczyńca był oburzony.

Teraz rozumiem mój nietakt. Prezent należało przyjąć z szacunkiem, i
wyrzucić.
Niestety czsami darczyńcy sprawdzają czasami jak jego prezent jest
traktowany.
Moja żona dostała rower do ćwiczenia w domu, taki z kołem zamachowym.
Trzymamy grata w garazu, gdy przychodza do na s ofiarodawcy taszczymy go do
salonu.