Odp: Asus P3C2000 z ErazorX problemy..

Autor: Darek (bas3_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 15 Apr 2000 - 07:14:44 MET DST

Mam ten sam sprzęt tylko że karta Riva TNT Ultra n Vidi i wszystko jest ok
problem jest tylko z pamięciami bo pomimo że są na 133 MHz za groma nie mogę
ich przestawić i chodzą tylko na 100 MHz a może tobie w jakiś sposób się to
udało???
Darek

Użytkownik Konrad eqc1 <eqc1_at_polbox.com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:OrNJ4.1303$hK2.26405_at_news.tpnet.pl...