Re: pecet to syf

Autor: mahdi al-salim (mahdi_at_poczta.wp.pl)
Data: Sat 15 Apr 2000 - 04:39:14 MET DST

 "Sten" <sten_at_tsk.pl> napisał / wrote:

> [...]
grupowicz (powtarzam) wie wiecej niz Ty o pEcEcie (chcesz sie zmierzycLAMERZE :))).Nie wiedzialem,
ze
jest cos takiego jak zawod: o pEcEcie.
Nie ma zawodu opEcEcie, ale sa zawody, wymagajace wiedzy o pEcEcie.
Jak sie nie zna zawilosci jezyka polskiego, to trzeba wrocic do
podstawowki (no, chyba, ze jeszcze z niej nie wyszedles).
W takim razie jestem w stanie zrozumiec, ze nalezysz do ogromnej
rzeszy baranow pedzonych kolorowymi reklamami pokazujacymi
superpecety...