Re: pecet to syf

Autor: mahdi al-salim (mahdi_at_poczta.wp.pl)
Data: Sat 15 Apr 2000 - 01:07:58 MET DST

 "trsr" <trsr_at_ch.onet.pl> napisał / wrote:

> [...]
A)>Pozdrawiam.>AmigowiecNie skomentowalbym tego zdania, gdyby nie Twoja odpowiedz n.t.
>niedociagniecz generatorem znakow pod dos mode - po pierwsze o ile pamietam amigowskiprotracker
>tez sie lubil "krzaczyc" na niektorych modelach A1200, poza tymkomunikat a'la guru meditation tez sie
>pokazywal .. Amiga tez sie lubilawieszac.. Nalezy tez pamietac, ze wiekszosc programow
>"multimedialnych" (gryitp.) ladowane byly jak system ms-dos pod pecetami (bo amiga miala
>bardziejustandaryzowane specyfikacje IO), co bardziej uniezaleznialo programistow odsystemu
>operacyjnego.Tak przy okazji: czy kolega pamieta okreslenie 'lamer' ??? ;))) - to takiewywodzace sie od
> [...]

Na reszte nie odpowiem, bo same gupoty, ale to sprostuje:
Slowo lamer jest starsze od Amigi, wiec nie moze sie wywodzic od amigowcow.
Przydalo by sie troche znajomosci historii.

>ktore okresla ludzi m.in.wypowiadajacych sie na tematy, o ktorych nie maja
>nawet zielonegopojecia.... nastepnym razem gleboki wdech i wydech i dopiero reply ;))Pozdrawiam.

O pEEcEE wiem wiecej od wiekszosci piszacych na ta liste. To jest moj zawod (niestety:(