Odp: Zoltrix "Spirit" Winmodem czy nie? Cobra

Autor: sofu (sofu_at_kki.net.pl)
Data: Fri 14 Apr 2000 - 08:28:15 MET DST

Kupilem troche ze wzgledu na cene, a troche z pewnego sentymentu (pracuje na
Zoltrixie FMVSP 336i)
Zoltixowska Cobre 56K. Tam tez jest procesor Conexant. Widzialem Pnantom-a
na bardzo malej plytce,
ale nie mialem okazji przyjrzec sie Spirit-owi.
Ciekawe czym tak naprawde roznia sie Cobry od Spirit-ow?
Mam mieszane uczucia w stosunku do win modemow mimo, ze taki kupilem.
Zgadzam sie, ze jest to modem
"ukierunkowany". Pierwszy "kwiatek" wyrusl, gdy naiwnie probowalem go
zainstalowac (dla sprawdzienia i
eksperymentu) w komputerze z procesorem Pentium 133 bez MMX. Komputer
rozpoznal modem jako nowe urzadzenie i probowal go zaistalowac po czym
zglosil ze nie ma MMX-a i na tym koniec. Probowalem go
zaistalowac okreznymi drogami i ponoc mi sie to udalo, ale i tak modem nie
odpalil. Przyznaje, ze tego sie nie spodziewalem, ze zrobia cos co stawia
takie wymagania sprzetowe. Niestety przed zakupem nie doczytalem
tak naprawde co to za modem. Mam tylko nadzieje, ze jak to wsadze w nowy
komputer, to to wszystko ruszy do przodu.

pozdrawiam

--
Janusz  -  sofu_at_kki.net.pl