Re: Zoom Comstar 33,6

Autor: BolsMAN (bolsman_at_pro.onet.pl)
Data: Sat 15 Apr 2000 - 02:10:53 MET DST

Nero wrote:

> Za ile moge go kupic od kolegi zeby sie nie obrazil???
> Jest to wersja wewnetrzna.
> Dzieki
>
> Nero
> kubar_at_astercity.net

mialem kiedys taki modem wersje box , wszystko oryginalne , w 96/97 roku
dalem za niego okolo 600 zeta ,

sprzedalem go za 50 99/00
 , niby plug &pray ale to nie dziala , chyba mi sie skopal , a patrzac
na ceny najtanszych zoltrixow nie mozesz za niego dac wiecej niz 50 zeta
, ja odradzam ,z czasem te modemy cos trafia na polskich laczach ....
stracilem qpe kasy , ale jest to cena postepu tech.

                                BolsMAN