Re: p3 500E czy 2x cel 500????

Autor: DooM3R (doomer87_at_antispamerbox.poczta.onet.pl)
Data: Fri 14 Apr 2000 - 16:24:33 MET DST

Dzięki dobrej koordynacji wzrokowo-ruchowej "MGB" <mgb_at_poczta.onet.pl>
wystukał:
> Przestan wreszcie zmieniac adresy bo Cie uczciwie sPLONKowac nie
> mozna.... :(
Dobra, na razie będzie ten, co właśnie jest - przynajmniej działa.

> Domysl sie.
Nie wymagaj niemożliwego...

> Ty sie nie wcinaj bo znowu Ci majty spuiore w kwaka :)))))
Ha ha ha! Po prostu głupio by mi było iść w gości i dokopać w kłeja, czyż
nie? Cień moich możliwości i tak posmakowałeś (rakieta w oko ;)
Lepiej powiedz, jak tego qrka trzeciego uruchomić. I na obecny adres, onet
leży.
Btw - jeśli sobota free, to daj znać! Może UT pójdzie?

--
Pozdrawiam,
-=| DooM3R |=-