Raffa idzie na urlop

Autor: Raffa (rafalw_at_interia.pl)
Data: Fri 14 Apr 2000 - 15:05:19 MET DST

co za raj od poniedziałku mam urlop 2,5 tyg.
i nie bedę musiał codziennie gapić się w te kupy złomu (z odrobiną krzemu)
no chyba że dla przyjemności a nie z musu --- gorąco polecam

p.s. jak kogoś wkurzają polskie literki to nie sobie mnie wyfiltruje bo jak
dziś usiadłem do worda z w ogóle pisać nie umiałem - musze się nauczyć pisać
na nowo z ogonkami ( ogonki to ważna rzecz - zwłaszcza dla faceta)

pozdr RAFAL