Re: p3 500E czy 2x cel 500????

Autor: Filozoofil (zbyfek_at_pertus.com.pl)
Data: Fri 14 Apr 2000 - 16:00:49 MET DST

Wojciech Giersz wrote:

> > Tak. I to sporo. :/
> Sporodycznie? ;)

Gdyby to wziac zusammendokupy, sporodycznie
i ontologicznie. Glownie jednak teoriopoznawczo. :)

> Jak tylko spadnie deszcz (oby sie tylko biedak nie potlukl) ;)

Ale przyjedzieta po mnie? Nie bede sie tlukl z tego zakichanego
miasta do jeszcze bardziej zakichanego miasta.

> Mowisz o Bartusiu? :)

Qrna, nastepny raz trudniejsza zagadke wymysle,
bo z tymi zbyt szybko dajesz sobie rade. Chyba Ci
elektrowstrzasy pomogly. Damn. :)

ZBf