Ciche dyski twarde

Autor: bambus (bambus6_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 14 Apr 2000 - 13:07:07 MET DST

Witam wszystkich,

Nosze sie z zamiarem kupna dysku twardego ok 20GB ale z powodu mojego braku
doswiadczenia nie wiem jaki bedzie najlepszy. Jesli chodzi o parametry to
przedewszystkim
powinen byc bardzo cichy i miec te 7200 obrotu no ze 2MB Cachu.
Jezeli ktos moglby mi polecic jakis dobry no moze jescze tani dysk zblizony
do tych parametrow to bym byl bardzo wdzieczny.

Pozdrawiam