Re: Zamykanie WIN98

Autor: Irek K. (ikozak_at_prs.gda.pl)
Data: Fri 14 Apr 2000 - 12:30:22 MET DST

wiesza się na przedostatniej tablicy (ni dochodzi do monitu "Można
bezp......."), przez co wyłšczyć komputer można tylko poprzez włšcznik na
zasilaczu z tyłu towera.

> proponuje format c: i instalację jakiegoœ systemu operacyjnego
> (a nie boot loadera do gierek) ;)))
>
> a tak poważnie to ten typ tak ma, że zawsze wie lepiej i jak się uprze
> że się zamykać nie będzie to trudno go zmusić do zmiany zdania -
> skasuj i zainstaluj na nowo

Cytata ze strony "Windows Update"

"Dodatek Windows 98 Second Edition Shutdown Supplement
Dodatek Shutdown Supplement dotyczy kwestii zamykania systemu na
komputerach, których konfiguracja sprzętu i oprogramowania jest właściwa dla
systemu Windows 98 Second Edition. Zainstalowanie tego dodatku pozwoli na
rozwiązanie problemów związanych z ponownym uruchamianiem systemu po
zamknięciu go za pomocą pola wyboru Zamknij, a także z zawieszaniem się
systemu podczas zamykania."

Nie wiem tylko jak to sciągnąć nie używając "Windows Update", coś mi
majaczy, że na jakieś płycie Chipa lub PC Worda z początku roku mogło to
być.

A na marginesie, bardzo mnie cieszą wypowiedzi typu "skasuj i zainstaluj na
nowo" :-)

Pozdrowienia
Irek K.