Re: Cache dysku w W98...

Autor: marfi (marfi _at_bb.onet.pl)
Data: Fri 14 Apr 2000 - 10:42:25 MET DST

Użytkownik Jakub Jewula <qba_at_studio-qba.com.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:8d6gci$c5b$1_at_druid.ceti.com.pl...
> Czy zauwazyliscie w jaki ch... sposob W98 gospodaruje
> pamiecia podreczna dyskow?
> Np. podczas kopiowania duuuzych plikow przydziela
> coraz wiecej pamieci, az nie zabraknie i wtedy zaczyna
> muuuulic.
> Dopoki starcza pamieci i plik miesci sie w cachu to smiga
> do <>12MB/s, a jak braknie to spada do 1-2MB/s.
>
> Wydaje mi sie, ze W98 nie zwalnia w odpowiednim momencie
> ramu...

  A jak ma go zwolnić ? Przecież tam jest informacja, która
jeszcze nie została zapisana na dysku bo ten jest urządzeniem
zbyt wolnym w stosunku do procesora i pamięci i po prostu
nie nadąża :(((

--
marfi