Odp: Do uzytkownikow Coperka 550 E

Autor: //Tomek// (tomekh_at_box43.gnet.pl)
Data: Fri 14 Apr 2000 - 11:58:15 MET DST

> Jaka wam pokazuje temperaturę procka w Biosie ?
[...]

Wiesz z tymi wskazaniami temperatury w biosie to "różnie bywa". Jeśli pomiar
odbywa się za pomocą "wewnętrznej diody" procesora to czasem starsze biosy
nieprawidłowo interpretują dane "koperka". Ja też nieco śledziłem "rozkład
temperatur" 550E więc napisze jak to u mnie wypadło :)))

550E_at_825 BOX slot1, Asus P3B-F, bios 1005, wszystkie "napięcia" standardowe.

przy starcie:

CPU temp: 22
MB temp: 22

co jest dość logiczne - przy "zimnym kompie" temperatura płyty i proca
powinna być raczej taka sama i zbliżona to temp w pokoju :))) Jeśli u Ciebie
MOCNO się różni to może być ze wskazaniami coś nie tak.

dalej ciekawostka :))) przez chwile CPU temp spada gdzieś do 19 ale po kilku
minutach jest:

CPU temp: 35
MB temp: 25

i przy "spokojnym" wykorzystaniu komputera utrzymuje się na takim poziomie

Jeśli odpali się coś "ciężkiego" np. gry :))) to:

CPU temp: 50
MB temp: 26

i także się utrzymuje !!!

Oczywiście temperatury w "stopniach Celsjusza" i czasem nieco się "wahają" o
jakieś 2 do 3 stopnie !!!

--
Tomek
tomekh_at_box43.gnet.pl