Odp: !!! SZUKAM BIOS'a !!!

Autor: Raffa (rafalw_at_interia.pl)
Data: Fri 14 Apr 2000 - 11:27:00 MET DST

> - dla plyty ECS (Elitegroup) oznaczonej symbolem J-646 C
> - oparta jest na CHIPSET'ach SiS 5511, 5512, 5513
> - przy starcie zglasza sie
> Award BIOS v4.50G
> v.646CE1 3-29-1996
> - program Award FLASH prosi mnie o BIOS'a dla
> SiS-5511-5513-2A5IDJ11C
> Dziekuje za wszelka pomoc!!!

OK stary widze ze meczy cie to strasznie ale inwencji to nie wykazujesz wiec
zrobilem to za ciebie
(jak jakis glupek)
odpalilem http://www.altavista.com i wpisuje : ECS Elitegroup i mam
adresik producenta wchodze do Download i mam
http://www.ecsusa.com/download_b.htm
a tam spis BIOSow ich plyt (niestety nie napisales dokladnie typu plyty i
nie wiedzialem co szukac)
po numerkach ktore zczytales z kosci domyslilem sie ze chodzi o jakis
Pentium na socet 7 ( ? )
a ze na SIS czyli plyta jakas P5S.... ( i tu cos dalej czego nie
napisales - be)

p.s. na przyslosc prosil bym, ze jak juz ktos siedzi w necie ircuje,
chatuje i postuje to niech ma swiadomosc ze to sluzy takze do innych rzeczy
( bez urazy - rozumiem masz chandre :-) z powodu swojej plyty )