Re: Dziwna awaria modemu

Autor: Karol Michalak (orient_at_ichf.edu.pl)
Data: Fri 14 Apr 2000 - 10:24:35 MET DST

marek jedlinski wrote:

> Czesc,

> Dzieki za odpisales - ale powiedz, co to jest?

Takie pudełeczko które TPSA zakłada na linię i w ten cudowny sposób z
jednej robi cztery. Działa to w ten sposób, że pasmo jest dzielone na
cztery części. W normalnej rozmowie tego nie słyszysz, ale dla modemu to
tragedia. Jak masz modem z homologacją to dzwoń w te pędy do BOK. Jak
bedziesz "uciążliwy" to moze się zlitują i zdejmą (przynajmniej się
dowiesz czy to na pewno jest tego przyczyną). Spróbój jeszcze przełożyć
modem do innego slotu. Kiedyś miałem podobny problem. Nagle zaczął się
łączyć wyłącznie na 19200 (czasami na 28) a transfer skuteczny (przy
ściąganiu newsów) był ca 0.5-1 kB/s (normalnie powyżej 6kB/s). U mnie
pomogło jak ręką odjął :-).

Pozdrawiam

Karol