Czy poczta na Onecie padla czy Outlook?

Autor: Jarek P. (j_23_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 14 Apr 2000 - 08:53:00 MET DST

Witam

Od kilku dni mam probemy ze swoja poczta. Uzywam Outlooka Expresa 5 i
dotychczas nie mialem z nim problemow. A obecnie:

1. Niedawno udalo mi sie odebrac POL MAILA! Doslownie: zjawilo mi sie na
ekranie w Inbox pol ikony przedstawiajacej koperte (urwana na skos), nie
moglem tego otwozyc, spradzic od kogo, byly wielkie problemy ze skasowaniem,
moglem sobie to jedynie kopiowac miedzy folderami.

2. Poczta wychodzaca najpierw sporadycznie a obecnie w zasadzie na stale
wylatuje gdzies w kosmos. Po nacisnieciu Send/Receive Outbox sie oproznia,
ale wyslane elementy bynajmniej nie zjawiaja sie w Sent Items ani co
najgorsze nie docieraja do adresatow. "Komiczne" jest to, ze testujac poczte
pisze list do siebie, wysylam go z efektami j.w., pisze go poraz drugi (w
tej samej sesji internetowej, bez restartowania Outlooka) i przechodzi
poprawnie.

3. Wczesniej mialem dziwne problemy ze znikaniem niewyslanych maili.
Zaczynalem pisac maila, zapisywalem go sobie do folderu Drafts (mail tam
oczywiscie sie zjawial) wylaczalem komputer i szedlem spac. Nastepnego dnia
otwieralem Outlooka i oczy moje radowal pusty folder Drafts. W podobny
sposob zniknela mi kiedys zawartosc folderu Outgoing, przy czym po ponownym
wlazeniu komputera widzialem przy tym folderze cyferke podajaca ilosc
niewyslanych znajdujacych sie tam maili, ale po nacisnieciu Send/Recv zaden
mail nie zostal wyslany, tak jakby ich tam nie bylo. Kiedy wszedlem do tego
folderu, okazalo sie, ze jest pusty, a cyferka w tym momencie znikla.

4. Obecnie (od wczoraj) moge wejsc na swoje konto na Onecie i przegladac
poczte tylko na stronie www. Kazda proba sciagniecia jej przez Outlooka
konczy sie czyms takim:

The connection to the server has failed. Account: 'Onet', Server:
'priv1.onet.pl', Protocol: POP3, Port: 110, Secure(SSL): No, Socket Error:
10060, Error Number: 0x800CCC0E

To ostatnie to moze byc tymczasowy brak dostepu do serwera, Onet czasem robi
takie numery, choc nigdy nie trafilem na problem tak dlugo trwajacy, pozatym

zwykle wiazalo sie to z brakiem dostepu do poczty i przez strone www.

I jeszcze informacje dodatkowe: konfiguracje poczty mam taka jaka byla, nic
sie tam nie zmienilo, uzywam NT4.0, zamiast karty sieciowej jest MSLoopback
(z pewnych nieistotnych tutaj przyczyn jest mi niezbedny). Podaje to, bo
kolega mial pomysl, ze Outlookowi sie myla polaczenia sieciowe i wysyla
poczte w tego Loopbacka. Ale wydaje mi sie to malo realne.

Osoby zorientowane w problemie prosze o pomoc. Ewentualnie o informacje na
temat szans poprawnego odinstalowania IE5 (razem z outlookiem) i
zainstalowania IE4. Ewentualnie o podanie lokalizacji jakichs serwicepackow
do IE5

Z gory dzieki

--
Jarek P.